1.Choose the car you want. Here, I will take as an example my Porsche 911 GT1 Strassenversion.
After importing the car, just go to Surface>Mapping>Edit UV and choose the body. Mark only the options of the screenshot.
Go to UV Mapper and take a screenshot of the UV-Mapping (press Print Screen), go to Paint and press Ctrl+V. After this, select only the mapping and take it to a new image and put the resolution you want. I like to work with 1024x1024, but you can choose the resolution you want.
Well, after this, open Photoshop and put the mapping, and put your vinyls any way you want looking to the UV-Mapping to place the vinyl better.
Now just give wings to your imagination!
create a videos (pardon for English i am brazillian) nice tutorial
ResponderExcluircara eu li ali e vi que vc e brasileiro e vi umas postagens e um otimo blog, mas fais um tutorial ai nem precisa ser em pt br qualquer coisa skype= minecraftg77 ou gabriel.th7@hotmail.com
ResponderExcluirCara, eu tou bem ocupado no momento, vida de 3° ano é complicada, o ENEM é daqui a 1 mês e estou me focando nele, depois eu irei ter tempo para postar no blog. Eu acho que o tutorial está bem claro, não tem muito onde errar, e naquela parte do mapeamento, se vc tiver o Gimp será melhor que ainda dá pra transformar todo o branco em Alpha, ficando uma textura só do Wireframe, permitindo que você vá no Photoshop e mexa na textura olhando para o Wireframe sem precisar ficar abrindo e fechando ele.
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